Spuštanjem zavjese na ovogodišnje, četverodnevno 33. izdanje porečkog međunarodnog sajma prehrane, pića i opreme za turizam, ‘Promohtel’ još se ne mogu izraziti poslovni rezultati no izvjesno je da je ovogodišnji ‘Promohotel’, u odnosu na prošla izdanja, zasjao u novom svjetlu.

Porečka športska dvorana na Žatiki bila je ove godine premala za sve zainteresirane izlagače na ‘Promohotelu’ što je rezultiralo s popunjenošću 4.500 četvornih metara zatvorenog izložbenog prostora u dvorani i 500-tinjak četvornih metara izložbenog metara na otvorenom prostoru, koje je ‘zauzelo’ 200 izlagača iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Italije, Srbije, Belgije i Mađarske.

Meteorološki uvjeti, tijekom trajanja ‘Promohotela’ bili su na ‘ruku’ sajma a što je rezultiralo, prema prvim procjenama direktorice sajma Ivane Štiković i organizatora ovogodišnjeg ‘Promohotela’ porečke tvrtke Studio 053, tijekom četverodnevnog trajanja sajma, s oko 5.000 posjetitelja!

O guštima posjetitelja sajma ne treba razmišljati jer je ponuda izlagača, za sve razine turističke ponude, bila je izrazito bogata. Na ovogodišnjem ‘Promohotelu’, već pomalo tradicionalno, zanimljiva je bila i gastro prezentacija, kako na različite načine gostima ponuditi i onaj ne manje važan dio boravka gostiju u privatnom i hotelijerskom smještaju - spize, koju su tijekom trajanja ‘Promohotela’ u Cooking Showu predstavili majstori kuhinje, David Skoko, Domagoj Barišić, Mate Janjković i Kristina Jehnić.

Poseban interes na ovogodišnjem ‘Promohotelu’ bio je iskazan za edukativne radionice namijenjene iznajmljivačima privatnog smještaja. Tražila se ‘karta više’ za sudjelovanje na radionici programa izvornosti obiteljskog smještaja koju jer vodila, Anamarija Cicarelli, budući je svih 180 stolica, koliko je za sudionike radionice mogao osigurati organizator sajma, bilo danima unaprijed rezervirano.

Zadovoljstvo iskazanim veliki interesom privatnih iznajmljivača za radionicu obiteljskog smještaja, po čijem završetku su svi polaznici dobili diplomu ‘Menager obiteljskog smještaja’, izrazio je direktor TZG Poreč Nenad Velenik, suorganizator radionice i ovogodišnjeg ‘Promohotela’, naglasivši kako je privatni smještaj a posebno njegova kvaliteta, izrazito važan detalj u postizanju boljih turističkih rezultata i dolazaka gostiju u porečku destinaciju. (DM)