Turistička zajednica Općine Motovun poziva sve dionike u turizmu s područja Motovuna i svu zainteresiranu javnost na besplatnu edukaciju "Kako koristiti društvene mreže u turizmu?", koju će voditi Miško Macolić Tomičić iz marketinške agencije Markething, a koja će se održati u kongresnoj dvorani Wine & Heritage Hotela Roxanich u podnožju Motovuna, u srijedu 26.2.2020. godine, s početkom u 17 sati.

Cilj edukacije “Kako koristiti društvene mreže u turizmu?” jest upoznati polaznike s važnošću i mogućnostima korištenja društvenih mreža u svrhu promocije destinacije i ponude u destinaciji. 

Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna sučelja svih razina. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.

Edukacija je namijenjena svim dionicima u turističkom sektoru koji žele unaprijediti ili učvrstiti svoju poziciju na društvenim mrežama, upoznati nove alate za društvene mreže te proširiti svoje znanje. Samo ispravno upravljanje društvenim mrežama povećati će svjesnost o vašem brendu, a kao rezultat (ako su svi uvjeti ispunjeni) povećat će se i prodaja vaših proizvoda / usluga.

Edukacija je besplatna, no potrebno je prijaviti se na istu najkasnije do ponedjeljka 24.2.2020. Više informacija o edukaciji i prijavi na istu možete pronaći na službenim stranicama Turističke zajednice Općine Motovun - www.tz-motovun.hr.

(iPress)