Na ovogodišnjem međunarodnom natječaju za dizajn, A`DESIGN AWARD, u talijanskom Comu, Lastik studiju iz Žminja dodijeljena je brončana nagrada za dizajn ambalaže extra djevičanskih maslinovih ulja Brist Olive iz Vodnjana. A' Design Award and Competition jedno je od najvećih međunarodnih godišnjih natjecanja dizajnera i arhitekata. Održava se već 10 godina, a prijave su pažljivo ocijenjene od strane međunarodnog žirija sastavljenog od uvaženih stručnjaka u području suvremenog dizajna i arhitekture. Nagrada za dizajn ambalaže ima za cilj istaknuti najbolje koncepte dizajna pakiranja iz cijelog svijeta. Krajnji cilj A' Design natjecanja je stvaranje globalne svijesti o dobrom dizajnu.

 - Cilj redizajna ambalaže za Brist extra djevičanska maslinova ulja bio je iskomunicirati vrijednosti i priču brenda, te oblikovati etikete koje će biti atraktivne, prepoznatljive i drugačije od konkurencije. To je postignuto pažljivim odabirom papira, boja i specijalnih efekata. Diferencijacijom uzoraka listova masline na pojedinoj etiketi postignuto je pak da svako ulje priča vlastitu - jedinstvenu priču, rekla je dizajnerica Tina Erman Popović, autorica nagrađenog dizajna prilikom osvajanja nagrade.

Brist Olive je obiteljski brend višestruko nagrađivanih ekstra djevičanskih maslinovih ulja, proizvedenih od tradicionalnih autohtonih istarskih sorti maslina. Maslinovo ulje njihova je strast, a misija obitelji je prenošenje znanja i iskustva o proizvodu na pristupačan, razumljiv i topao način.

Maslinici obitelji Puhar nalaze se u okolici Vodnjana, gdje jedinstvena mikroklima istarskog podneblja, zajedno s predanošću čitave obitelji stvaraju preduvijet za maslinova ulja vrhunske kvalitete.

Brist trenutno proizvodi pet različitih ekstra djevičanskih maslinovih ulja: Delicato, Sta Margherita, Intenso, Oleum i Exclusive Selection, a dizajnerica Erman Popović je svaki proizvod interpretirala svojim dizajnom.

(iPress)