Europska platforma za dijeljenje prijevoza Taxify, koja je prisutna u više od 25 država i ima više od 15 milijuna korisnika, od utorka je prisutna i u Zagrebu.

Nakon Ubera, koji je u Hrvatskoj probio tržište usluga dijeljenja prijevoza, u Zagrebu je svoju uslugu lansirao i Taxify. Taxify je jedna od najbrže rastućih platformi za prijevoz u Europi i Africi, pokrenuta 2013. godine, s investitorima koji uključuju Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital te suosnivača uspješnog startupa TransferWise Taaveta Hinrikusa, navodi se u priopćenju iz te tvrtke.

Lansiranje platforme u Zagrebu popraćeno je popustima za korisnike, koji će se moći voziti 50 posto jeftinije uz plaćanje vožnje karticom. Korisnici mogu vidjeti procijenjenu cijenu usluge prijevoza za svoju rutu kada naručuju vožnju, a naknada za početak vožnje iznosit će 6 kuna, vrijeme vožnje 60 lipa po minuti, dok je cijena vožnje prema kilometru 3,6 kuna, kaže se u priopćenju.

Vozačima partnerima, pak, ta platforma naplaćuje do 40 posto manje od konkurencije za korištenje platforme (Uber uzima 25 posto, a oni između 10 i 15 posto), donoseći tako uštede korisnicima i vozačima. Na taj način Taxify stvara veliku mogućnost zarade za vozače, a pritom ne uvjetuje ekskluzivnost svojim vozačima partnerima, što znači da mogu bez problema voziti i za druge partnere.

Predstavnik kompanije u Hrvatskoj Daniel Tutić poručio je kako vozači mogu očekivati najmanje 10 posto veću zaradu s Taxifyjem u odnosu na konkurenciju. „Veću zaradu vozačima Taxify omogućava kroz programe lojalnosti u kombinaciji s nižim cijenama za korisnike prijevoza“, istaknuo je je Tutić.

Riječ je o estonskom startupu koji je napravio revoluciju prijevoza u Africi, a malo po malo osvaja i ostatak svijeta. Trenutno imaju 15 milijuna aktivnih korisnika u 25 zemalja svijeta. (H)