Udruga Prijatelji životinja krenula je u 2018. godinu s novom kampanjom za napuštene životinje, a u suradnji s braćom Vidović koji su udružili snage i pozvali sve da dožive magiju koju donosi udomljavanje.

S ciljem osvješćivanja javnosti o problemu napuštanja životinja, Grad Umag je odlučio ponovno dati svoj doprinos te se aktivno uključio u hvalevrijednu akciju postavljanjem jumbo plakata na području grada i naselja. Kampanjom „Udomi – Adotta!” želi se naglasiti važnost udomljavanja i potaknuti ljude da se odluče na udomljavanje životinja iz skloništa umjesto na kupnju, čime podržavaju trgovinu živim bićima.

Psi u skloništima nalaze se pod stalnom veterinarskom skrbi, cijepljeni su i kastrirani, a to su samo neke od prednosti udomljavanja naspram kupnje. Organizatori kampanje vjeruju da će ove izravne humane poruke doprijeti do što većega broja građana i rezultirati odgovornijom skrbi za životinje.

„Tužan sam što ljudi napuštaju svoje životinje i ostavljaju ih da se same snađu, iako su svjesni da će završiti pod kotačima automobila ili u kavezu pretrpanih skloništa. Ova kampanja prava je prilika za pokazati ljudima kako bi to bilo da su uloge obrnute i koliko je važno pokazati humanost.”, ističe mađioničar Luka Vidović, dok Filip Vidović dodaje kako je njegova kujica Lola, također sudionica kampanje, udomljena iz skloništa. „Životinje nisu predmeti, nego svjesna živa bića i članovi obitelji. Ne kupujte pse ni bilo koje druge životinje, već udomite napuštenoga psa ili mačku i učinite dobro djelo.” zaključio je Filip.

Grad Umag se pridružuje Prijateljima životinja, odnosno Luki i Filipu, u porukama kampanje „Udomi – Adotta!”.

Recimo NE napuštanju, NE kupnji i veliko DA udomljavanju životinja! (iPress)