SPOJ JAVNOG I PRIVATNOG U SVRHU PROMOCIJE VODNJANA I ŽMINJA

Žminj je sve češće turističko odredište i odabir domaćih ali i inozemnih posjetitelja. Bogatstvo freski koje se nalaze u Kapeli Svetog Trojstva i Svetog Antuna u Žminju, svake srijede turisti su ovog ljeta od srpnja imali prilike vidjeti u sklopu Žminj Toura, besplatnog razgleda Žminja na engleskom jeziku. Srijedom, od 9 do 13 sati, bio je organiziran i Mali žminjski samanj u Kuli s ponudom suvenira, rukotvorina i domaćih proizvoda. Turisti su obilazili stare zidine koje opasuju jezgru mjesta, dok su, prolazeći starom cestom,“Štradom” slušali priču o stvarnom životu istarskog čovjeka.

Žminjska štuorija, peta za redom, održana i danas, osim što obuhvaća Žminj Tour - besplatan razgled žminjskih znamenitosti, donosi putem kupona koje turisti dobivaju po završetku razgleda i brojne popuste na konzumaciju u restoranima i kafićima Žminja. Popusti za korištenje usluga Pedalistre također se nalaze na kuponima, pa su tako na besplatnom razgledu Žminja, turisti imali priliku iskoristiti popust na najam bicikli, te na već ustaljenu biciklističku turu “Okusi žminjske tradicije” koja počinje srijedom u 16 h, a zaljubljenike u vožnju na dva kotača vodi stazom dugom 16 km. Ona je pak rezultat suradnje s Pedalistrom te TZ- om Kanfanara i Svetvinčenta.

Žminjska štuorija ove se godine se promovirala zajedničkim letkom u čiju su izradu uključeni bili Vodnjan, Ližnjan i Žminj. Letak se našao u rukama gostiju tih triju destinacija. Prilikom besplatnog razgleda ližnjanskog objekta, turistima se zajedničkim letkom približila ponuda Žminja i Vodnjana, vodnjanskih ulja, kažuna i crkve. I obrnuto, u Vodnjanu su promovirali Žminj i Ližnjan.

Turističke zajednice Žminja, Vodnjana i Ližnjana, osim povijesnih i kulturnih znamenitosti, zajedničkim kuponima što su ih dobivali turisti, sudionici razgleda, promovirale su i privatni sektor, odnosno ugostiteljske objekte, iznajmljivače bicikala, tenis klub, OPG-ove, trgovine, mljekaru, špilju, proizvođače vina i maslinovog ulja. Takav se oblik sinergije javnog i privatnog sektora, pokazao punim pogotkom kad je riječ o promociji destinacije i njezinih specifičnosti. (iPress)