Nakon što je, kako smo jučer izvijestili, Europska komisija odobrila Hrvatskoj produljenje ugovora sa Bina-Istrom, koncesionarom Istarskog ipsilona, a čime je dano zeleno svjetlo i za 165 milijuna eura vrijednu izgradnju punog profila autoceste na dionici Pazin-tunel Učka u duljini od 28 km generalni direktor Bina-Istre Dario Silića za iPress je najavio početak radova već ove jeseni.

Generalni direktor Bina-Istre, Dario Silić naglasio je kako je financijski angažman već dogovoren.

- Izvođač radova je francuska grupacija Bouygues, ali će 95% radova na trasi obaviti hrvatski podizvođači, uglavnom istarske građevinske tvrtke. Očekujemo upošljavanje oko 1.000 radnika na trasi i stotinjak strojeva. Dionica Rogovići-Cerovlje u dužini od 10,5 km treba biti gotova u roku od dvije godine, u drugoj polovini 2020. godine.

Svi radovi će se izvoditi tako da se osigura nesmetano odvijanje prometa na postojećem kolniku. Riječ je svakako o graditeljski zahtjevnom projektu, jer imamo na trasi 31 objekt od čega ukupno 2,5 km mostova i vijadukata.

Pozitivno mišljenje EK-a je vrlo važno i za gradnju druge cijevi tunela Učka i dionice od čvora Matulji, odmah nakon završetka dionice Pazin-tunel Učka, krajem 2021. godine.

Gradnja na potezu od Pazina do tunela Učka, odnosno dionici Rogovići-Vranja, započet će već ove jeseni, najavio je Dario Silić.