Baner
Gradovi i općine
Pula
NASLOVNICAISTRAGRADOVI I OPĆINECRNA KRONIKAHRVATSKAVAŠE VIJESTIGOSPODARSTVOKULTURASPORTSVIJETMAGAZINWEB KUHINJAZDRAV ŽIVOTTECHNOĐIR PO ISTRI

Dugo nam je trajao: Zlatni kilometar treba novi asfalt

Objavljeno: 14.03.2011. | 14:27





Pošalji na:

 
 
 

Najskuplji kilometar u bližoj povijesti rekonstrukcije cesta u Hrvatskoj – onaj na pulskoj obilaznici - nema i najkvalitetniji asfalt. Dapače, potvrdila su stručna ispitivanja, asfalt je toliko nekvalitetan da će se morati mijenjati.

- Tijekom današnjeg dana Cesta d.o.o., izvođač radova na izgradnji/rekonstrukciji ulice Prekomorskih brigada postavit će privremenu prometnu signalizaciju kojom se najveća brzina prometovanja ograničava na 50 km/h, a s ciljem povećanja sigurnosti prometa na navedenoj dionici, izvješćuje Grad Pula.

U obavijesti se pojašnjava da su ispitivanjima kvalitete asfaltnog sloja kolnika, koja je tijekom veljače proveo Institut IGH d.d. Zagreb, na pojedinim dijelovima utvrđena odstupanja od postavljenih zahtjeva općih tehničkih uvjeta i izdate potvrde glavnog projekta.

- Stoga je Grad Pula uputio promptni zahtjev izvođaču radova da o vlastitom trošku i sukladno ugovornim odredbama, izvrši zamjenu habajućeg sloja na čitavoj dionici, odnosno na oba prometna traka i rotoru. Početak spomenutih radova očekuje se u najkraćem mogućem roku, odnosno po dovršetku izrade projekta privremene prometne regulacije za izvođenje radova, te nakon očitovanja i konzultacija sa projektantom glede planiranih aktivnosti na zamjeni asfaltnog zastora. Svi radovi će se izvesti na način da što manje utječu na postojeći promet, stoji u priopćenju.

U daljnjem tekstu opisuje se kako je u ožujku 2010. kada je prometnica puštena u promet utvrđeno da su ispunjeni svi uvjeti za uključenje predmetne dionice u prometni sustav grada Pule, što je Institut IGH, koji je provodio tehnološki nadzor, uvrstio u završno izvješće u travnju iste godine. Nakon puštanja dionice u promet, tijekom ljetnih su se mjeseci pojavila mjestimična oštećenja kolnika te se pratilo stanje, da bi, navodi Grad Pula, na zahtjev izvođača Institut IGH u listopadu dao službeno mišljenje gdje se utvrđuje potreba daljnjeg nadzora nastalih oštećenja kolnika kao i vršenje dodatnih ispitivanja. U posljednjem službenom mišljenju koje je IGH dao u veljači ove godine, utvrđeno je da ugrađeni habajući sloj više ne ispunjava propisane uvjete kvalitete u skladu s općim tehničkim uvjetima i izdatom potvrdom glavnog projekta.

Stoga će Cesta d.o.o. o vlastitom trošku ukloniti cjelokupni habajući sloj kolničke konstrukcije na ulici Prekomorskih brigada te ugraditi novi sloj čija kvaliteta zadovoljava propisane uvjete, zaključuje se u priopćenju.

Koliko od silnih milijuna plaćenih iz gradskog proračuna za pretvaranje petine obilaznice iz dvotračne u četverotračnu otpada na nekvalitetni asfaltni sloj nije poznato.

Podsjetimo, cifra koju su iznosili predstavnici gradske vlasti bila je dugo vremena 39 milijuna kuna, s PDV-om. Potom je u izvješću Državne revizije naveden iznos od 45,8 milijuna kuna, što s PDV-om daje 56 milijuna kuna. Onda su u Gradu kazali da je konačni iznos, kao da 39 milijuna već nije bilo enormno, ipak 45,8 milijuna kuna, ali s PDV-om i za još neke pripadajuće radove. (iPress)







 
Komentari (122)
arsiano
42 Utorak, 15 Ožujak 2011 20:08
kampanel
a zamisli ako je koji labinjonski arheolog zavrsio faks u klasi mirjane sanader.naj*ba je......
wannabe investigive journalist by ipress
41 Utorak, 15 Ožujak 2011 19:37
Fortica
Nije mi previše poznat slučaj koji opisuješ, iako, priznajem, da se tih nekoliko stotina metara gradske prometnice gradilo poprilično dugo. Isto tako, oprosti, ali tvoje ocjene tko je koliko kriv za zakašnjenje izgradnje i nepoštivanje su ipak paušalne. Naime, impliciraš da su, po sudu odgovornih iz 'Cesta' d.o.o krivi svi osim njih, a nisi predočio nijedan podatak koji bi takve tvrdnje potvrđivao ili osporavao. Spominješ i labinske konzervatore, a koje izvođači radova, po tvojim navodima, također označavaju odgovornima zbog nepoštivanja rokova. Koliko znam, a nešto, ne previše, ipak znam, izvođači radopva prije zahvata na mjestima gdje makar i tragovima postoje mogućnosti nailaska na antičke građevine, od lokalnih konzervatorskih odjela traže mišljenje je li ta mogućnost realna i utemeljena. Kako su labiski konzervatori to odradili, ja zaista ne znam, ali nije teško pretpostaviti što bi se dogodilo kada bi bageri i rovokopači malo 'počešljali' neke kamene relikvije ostatke rimskog kondota. O amforama i mozaicima da i ne pričam. Mogu si samo zamisliti kao bi na takvu vijest reagirao desk ovog portala i MBM. Što bi samo na svom portalu tada pisao Kiršić ?
Na kraju, ja sam posljednji koji bi tebi ili nekom drugom stanovniku labinštine mogao jamčiti da će se cesta Raša -Barban napraviti u zadanom roku, ali, vjeruj, građevinska operativa, mislim na radne strojeve, sigurno neće biti razlog eventualnog zakašnjenja.
40 Utorak, 15 Ožujak 2011 19:23
beppo
uvijek ista prica sa njima, i ne mogu bolje napraviti kad znamo ko radi tamo (i jedan moj frend tamo radi). i ne treba biti neki strucnjak za shvatiti da su nesto zajebali ili ustedili kad nakon tako malo vremena trebaju popravljati. dok je monopol u njihovim rukama nece nase ceste biti bolje.
jebote kampanel
39 Utorak, 15 Ožujak 2011 18:49
keysersoze
dobar komentar..

od koga si to prepiso?
kad god zavirim na ovu stranicu
38 Utorak, 15 Ožujak 2011 18:43
Manigo
.
.
evo priloga našega vrijednog fortice.
.
.
pa se ja pitam radi li on što i kada u životu, ili je samo zaposlen??
sve strucnjak,do strucnjaka!!!!!
37 Utorak, 15 Ožujak 2011 18:34
cestar
neki put je bolje mucati!!!!!trubila!!!
clip
36 Utorak, 15 Ožujak 2011 17:25
kampanel
ja nisam strucnjak za cesogradnju kao fortica ali to ti otprilike izgleda ovako.
investotor tijekom izgradnje ima inspektore (oli ti ingleski superintendents) koji nadgledaju izgranju i kvalitetu izgradnje.naravski uvijek se neka sitnica provuce sto izvodjac kasnije sanira ali nikako se ne moze dogoditi napr.da umjesto palube broda debljine lamarina 40mm oni ti ugrade od 30mm.
ukoliko se to ipak dogodi onada se to zove kriminal gdje je ucestvovalo nekoliko likova sa strane investitora, puno likova kod izvodjaca i nekoliko likova iz trece branse.
e,sad jedino preostaje da cekas da li ce stvar isplivati.ako ispliva da li ce tvoji mediji to presutiti ili ako dodje do suda da li ce suditi SUDAC ili SUDIJA te pod hitno tuzbu proglasiti neutemeljenom ili za sve proglasi krivim VARIOCA.
vidi primjer rijecka banka.
Vuonabi đrnalist pojašnjava..
35 Utorak, 15 Ožujak 2011 17:07
arsiano
Kod izgradnje dionice od labinske benz.stanice INA-e do restauranta Ferali Ceste d.o.o. iz Pule "probile" rok za cca. 9 mjeseci(rodit san moga).Pritom je obilato "popušila" cijela labinština.Naravno da oni ne snose nikakvu krivicu,krivi su redom HT,Vodovod,Hrv.elektroprivreda i labinski konzervatori jer nisu genijalce avizali da forši ima nečeg ispod starog asfalta.Sad se upravo događa nešto slično.Opet smo,naime,odsječeni od svijeta i to do 15.06.E,al' taj je rok vrijedio samo do danas jer će Ceste.d.o.o. usred djelovanja više sile morati povući dio operative na pulsku zaobilaznicu.Isto tako čujem da u zadnje vrijeme Svetog Petra hebe prostata,a počinje i sezona šparuga,tako da uz Božju pomoć očekujemo otvaranje ceste za Pulu za Uskrs.2012.Strpljen-spašen.
keyserados
34 Utorak, 15 Ožujak 2011 16:46
kampanel
pricaj o temi a ne o uskaricu .redikula,istinskog imas na vrhu zupanije koji nas je vec vise puta pocastio svojim performansom.
dillgaf
33 Utorak, 15 Ožujak 2011 16:35
clip
morat ćeš se više potruditi jer i dalje ne shvaćam. to ča je asfalt poša u remengo je dokaz da je vlast nesposobna? dali bi isto tako da se u nekoj npr. sportskoj dvorani digne parket i to značilo da je vlast nesposobna ili bi značilo da je izvođač loše obavio posao pa ga prema ugovoru treba popraviti? šta je vlast po tebi trebala? uz postojećeg angažirati još 5 nadzornih inženjera?
izvjestitelju ipressa
32 Utorak, 15 Ožujak 2011 15:01
Fortica
I tvoje su metafore maestralno sročene, jest da kreću od pogrešnih premisa, ali su - zabavne.
Nadalje, ne znam gdje je to 'Cesta' d.o.o. prethodno 'usrala stvar' u tolikoj mjeri da nije smjela proći na natječaju za izgradnju te prometnice. Nije šala, ako znaš napiši jer meni to zaista nije poznato. Ukoliko su zaista imali takve ili slične incidente, onda je i odgovornost onih koji su ih angažirali znatna. Pače, ključna.
Također, mogao bih se složiti glede tvoje teze buro-margarin, odnosno, konobarski, 'ako prođe, prođe'. Konačno, svatko od nas koji smo imali prigodu nešto graditi ili adaptirati, znamo kakvih sve 'majstora' ima. Koliko smo samo puta bili svjedokom priča o otpaloj keramici, vodovodnim instalacijama koje puštaju, boja koja se ljušti sa zidova, crijepu koji pada sa krova, žbuki koja otpada....... Ni cestogradnja svakako niti jest niti može biti iznimka.
key seronja skroz...
31 Utorak, 15 Ožujak 2011 14:56
uskaric
...skinuo si svoju cetnicku sajkacu , maknuo kokardu ssss i prisio na nju krvavu zvizdu a sada opet sivas na sve to IDS i predstavljas se da si Istrijan.
Ti si prije svega rufijan i "istrijot" prislic, dodjos i niskoristi ki dela samo skifo po nasoj Istri i takav ces ostati bez tvoje "otadzbine" a hrvatsku domovinu Istru nikada ne zelis
ni ostaviti na miru a niti priznati.
LADONJA I NEZAVISNI CE BOLJE I JEFTINJE PRAVITI CESTE !
thevoice
30 Utorak, 15 Ožujak 2011 14:45
Fortica
Imaš pravo, ali je ipak užitak čitati tvoje komentare.
29 Utorak, 15 Ožujak 2011 14:07
thevoice
fortica , nisi ti pomislio ništa , da si mislio nebi srao vajka po istome !
Saki svoj posal..
28 Utorak, 15 Ožujak 2011 12:42
arsiano
Zagipsani ima pravo(a kad nema).Ča imate vi komentirat kvalitetu asfalta kad niste diplomirali niskogradnju?Eko,meni spred kuće u Raši teče kanal pun labinskega dreka ali moran mučat jer nisan diplomira parfumerologiju.Zgorela lampadina puli suseda?Je forši dipl.ing.slabe struje?A ovo sa asfalton na zaobilaznici je jednostavna situacija.Namesto bura stavili margarin,ako prođe-prođe.Pitanje je samo,može li se imati povjerenja u nekoga tko ti ga već jednom šikne zguza?Ala,neka mi kakov venerolog malo razjasni.
svršavanje - užitak ili potreba?
27 Utorak, 15 Ožujak 2011 12:16
ludidabar
Ima jedan veći užitak od čitanja postova cijenjenog kolege stručnjaka thevoicea. Naravno, to su tekstovi vanjskog suradnika clipa i eseji cijenjenog kolege zastupnika Fortice.
thevoice
26 Utorak, 15 Ožujak 2011 11:50
Fortica
Upravo kada sam pomislio da si se dovoljno usrao svojim prethodnim upisom, ti pokazuješ da su tvoji resursi, kako je to nekada znao reći Mesić, nepresušni. No ovaj se put nisi iskazao samo kao stručnjak, ovaj si put iskazao i posvemašnu duhovtost. Je li kod tebe intelekt i duhovitost nešto genetski predodređeno ? Ima li još takvih u tvojoj obitelj ? Možda čak i selu ? U svakom slučaju, ja ću još jednom ponviti da fascinira činjenica kakvi se sve eksperti, pa i lumeni, javljaju i ostavljaju komentare na ovim stranicama. Jednostavno, užitak ih je čitati.
clip
25 Utorak, 15 Ožujak 2011 11:10
koza nostra
ako je nešto po (već ranije objašnjeno) PREplaćeno onda normalno
da ima "lufta" za popravak !!!!
Bitno da se dela pa če neki "mali" i to uslikati za fotoalbum radova po Puli tj. za IDS-ovu kampanju pa makar to bili i 2x isti radovi!!
Računica im je da narod kratko pamti, te da smo svi šljutavi!!!
clip
24 Utorak, 15 Ožujak 2011 10:27
DILLGAF
vidim da ne kužiš pa ću ti objasniti samo u par riječi...


ovaj kilometar zaobilaznice je slika i prilika ove vlasti: aljkavost, nemar, fušrenje, nestručnost, nepotizam, cijeđenje i pranje (naše) love, prometni kaos u gradu (koji ćemo opet imati)...

u ovoj priči je čak i manje bitno tko će to platiti. čak da su rekli da će se sve ponovo platiti iz gradskog proačuna ko bi to mogao spriječiti? Mi koji tu trkeljamo? opozicija? Ladionja? hahaha
ovo je dokaz da su na čelnim pozicijama ovog grada nesposobni imbecili kojima ni ovaj, kao i masu puta do sada, neće dlaka s glave pasti zbog šlamperaja i na očigled loše odrađenog posla. Isto kao što je bilo sa bulevarom, isto kao što je bilo sa rupom pored pošte, isto kao što je sa cijelim gradom koji izgleda kao da je ovdje bio potres a ne u Japanu.

Sad će me stručnjak Fortica uletiti kako nisu oni krivi nego izvođači, ali tko je zaposlio te izvođače? i kako?
ne moren vjerovat
23 Utorak, 15 Ožujak 2011 10:22
insajder
kako se zajno zbog običnog deformiranja asfalta pokreću rasprave političkog tipa...
isto se desilo i na ipsilonu kod žminja i na još nekim pozicijama pa niki ni nikoga proziva-popravi se na teret izvođača i riješena stvar...
samo ča bi prema mojem mišljenju ovakav zahvat i u ovakvim vremenima moga bit jako koban za izvođača i onih 300-400 ljudi koje zapošljava...
JOŠ U RUBRICI
U Puli nestao Saša Špiljak
D. Končar izgubio spor oko udjela Glasa Istre: Mora M. Cetinskom vratiti zadužnice i skinuti hipoteke vrijedne 14 milijuna kuna
Ispred Uljanikove uprave više stotina radnika: Lopovi, lopovi!
FOTO/VIDEO Sramota: Derutna zgrada i opasno dvorište Gimnazije Pula
Korać: Javni poziv poduzetnicima, Fažana za poticanje gospodarstva izdvaja gotovo 600 tisuća kuna
SiKD traži ostavku Uprave i NO-a Uljanika, planirani otkazi za 1660 radnika

NAJNOVIJE VIJESTI

<
1 / 4
>

NAJKOMENTIRANIJE

NAJČITANIJE

Baner

POSLJEDNJI KOMENTARI

NAJČITANIJE POSLJEDNJIH 15 DANA

NAJKOMENTIRANIJE POSLJEDNJIH 15 DANA

Mahjongg
Igrano:419670
293185Gost
Bejewel
Igrano:153265
8984Gost
Tetris
Igrano:121288
1318500Gost
Pacman
Igrano:73371
165390Gost
Gold miner
Igrano:54532
420000Gost
Jamb
Igrano:40906
1322Gost
Snake
Igrano:20947
3814Gost
Hexxagon
Igrano:17576
58Gost
Frogger
Igrano:15523
15170Gost
Invaders
Igrano:12253
111730lab
Simon
Igrano:10190
27Gost
Sudoku
Igrano:10172
148000Gost
Crvena Brada
Igrano:8644
Gost
Opasno nebo
Igrano:8451
Gost
Gurni Pingvina
Igrano:7988
Gost
Jetpack Stan
Igrano:7855
19715Gost
Ufo Joe
Igrano:7375
Gost
Ninja Kid
Igrano:6906
6000Gost
Ninja
Igrano:6778
Gost
Klonovi
Igrano:6277
Gost
1
2
3
4

iPress.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice iPress.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice iPress.hr kliknite na SLAŽEM SE